شناسهٔ خبر: 9966223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

36 نفر برای انتخابات مجلس در استان بوشهر ثبت نام کردند/ ثبت نام 4 نفر برای انتخابات خبرگان

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 36 نفر برای انتخابات مجلس در استان بوشهر ثبت نام کردند،گفت: چهار نفر نیز برای انتخابات خبرگان در این استان ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان مستقر در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان اظهار داشت: تا این ساعت از امروز 36 نفر برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهار نفر برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند.

وی از ثبت نام 19 داوطلب در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، هفت داوطلب در حوزه انتخابیه دشتستان ،سه داوطلب در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان و هفت داوطلب در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه برای شرکت در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: تا این ساعت از امروز با نام‌نویسی از 6 داوطلب جدید برای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های کنگان، دشتستان و بوشهر، آمار داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر به 36 نفر افزایش یافت.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به نام‌نویسی دو داوطلب جدید برای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر بیان کرد: تعداد داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر به چهار نفر افزایش یافت.

وی همچنین افزود: از مجموع داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان که تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند سه نفر زن هستند.

موسوی گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه چهار دی ماه است.

وی افزود: آخرین مهلت نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت 16 و 30 دقیقه فردا چهارشنبه دو دی‌ماه است.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر حداقل سن داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای را 30 سال و حداکثر 75 سال دانست و بیان کرد: حداقل مدرک تحصیلی نیز فوق لیسانس و یا معادل آن است و برای هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز فقط برای ثبت نام معادل یک مقطع تحصیلی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد کرسی‌های نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های 10 گانه استان بوشهر چهار کرسی و شمار نمایندگان استان بوشهر در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری یک نفر خواهد بود.

انتهای پیام

http://fna.ir/WYU22A

نظر شما