شناسهٔ خبر: 68150246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۷۵۰۰ مترمکعب به تولید آب شهرهای چابهار و کنارک اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: مقرر است تا اوایل پاییز امسال، ۷۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تولید آب شهرهای کنارک چابهار اضافه شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا قاسمی، شامگاه یکشنبه ۲۱ مرداد در جریان بازدید مدیرکل نظارت بر طرح‌های آب و فاضلاب شرکت آبفای کشور از کارخانه آب‌شیرین‌کن بیان کرد: در حال حاضر برداشت آب از آبگیر ۱۲۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است که از این میزان ۴۴ هزار مترمکعب شیرین‌سازی می‌شود.

وی افزود: در راستای افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک و به منظور حل مشکل آب شرب ساکنان چابهار و کنارک‌ تا پاییز امسال هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت تولید آب اضافه می‌شود.

وی با بیان این که این طرح با وجود بدهی حدود ۴۰۰ میلیارد تومانی پیمانکار در حال اجراست، ابراز امیدواری کرد: با اهتمام ویژه دولت به سیستان و بلوچستان در تخصیص اعتبار لازم، کل ظرفیت تعریف شده به میزان ۲۵ هزار مترمکعب تا پایان امسال وارد مدار شود.

قاسمی در ادامه تاکید کرد:  لازم است با توجه به فرسودگی شدید خط انتقال از سه‌راهی منطقه آزاد تا سه‌راهی پلیس راه به طول ۱۲ کیلومتر، اصلاح و نوسازی این خط نیز با مساعدت در تامین اعتبار عملیاتی شود.

انتهای پیام

نظر شما