شناسهٔ خبر: 9952715 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری به ۴۶ نفر رسید

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سومین روز از زمان نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان به ۴۶ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، خدابخش مرادي تأكيد كرد: روزهاي گذشته ۳۰ نفر از داوطلبان با حضور در فرمانداري هاي شهرستان هاي شهركرد، بروجن، لردگان و اردل براي حضور در اين انتخابات نام نويسي كردند.

وي افزود: از مجموع ۴۶ داوطلب ثبت نامي در چهارمحال و بختياري براي رقابت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، ۱۲ نفر از حوزه انتخابيه شهرستان هاي شهركرد، سامان و بن، ۱۱ نفر از حوزه انتخابيه شهرستان بروجن، ۱۶ نفر از حوزه انتخابيه شهرستان لردگان و هفت نفر از حوزه انتخابيه شهرستان هاي اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار نام نويسي كرده اند.

مرادي افزود: يكي از داوطلبان حوزه انتخابيه شهرستان هاي شهركرد، سامان و بن از قشر بانوان است. گفتني است، نام نويسي از داوطلبان انتخابات مجلس شوراي اسلامي تا چهارم دي ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت : داوطلبان در چهارمحال و بختياري مي توانند با مراجعه به فرمانداري هاي شهرستان هاي شهركرد، بروجن، لردگان و اردل و يا با مراجعه به ستاد انتخابات كشور نسبت به نام نويسي براي كانديداتوري در حوزه انتخابيه مربوطه ويژه انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اقدام كنند.

گفتنی است از چهارمحال و بختياري چهار نماينده به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابد. انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همزمان با پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، هفتم اسفند سال جاري به صورت سراسري در كشور برگزار مي شود.

نظر شما