شناسهٔ خبر: 9944839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس

داوطلبان مجلس در چهارمحال‌و‌بختیاری به 45 نفر رسید/ 9 نفر ‌برای خبرگان ثبت‌نام کردند

در سومین روز از نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی تعداد داوطلبان در استان چهارمحال و بختیاری به 45 نفر رسید و داوطلبان مجلس خبرگان نیز به 9 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تا این لحظه که سومین روز از مهلت نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی را پشت سر می‌گذاریم 37 نفر در چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌‌نام شدگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهرکرد به 12 نفر رسید.

حمید ملکپور دهکردی در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: طی دو روز گذشته در این شهرستان هفت نفر ثبت‌نام کرده بودند.

فرماندار شهرکرد گفت: امروز نیز پنج نفر از داوطلبان با مراجعه به فرمانداری اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که یک نفر از آن‌ها خانم هستند.

ثبت‌‌نام شدگان مجلس خبرگان نیز به 9 نفر رسید.

حمید ملکپور دهکردی گفت: از استان چهارمحال و بختیاری نیز تا این لحظه 9 نفر برای مجلس خبرگان نام‌نویسی کرده‌اند.

تعداد ثبت‌‌نام‌کنندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجن به 11 نفر رسید

طی دو روز گذشته در این شهرستان 9 نفر نام‌نویسی کرده بودند که آقای افضلی مدیرمسئول هفته‌نامه ارمغان نیز به عنوان نماینده اصلاح‌طلب امروز به مراجع به فرمانداری بروجن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد‌.

عصر امروز نیز یکی دیگر از داوطلبان با مراجعه به فرمانداری اقدام به نام‌نویسی کرد که با این حساب تا این لحظه داوطلبان حوزه بروجن به 11 نفر رسیده است.

علی نادری‌فر، منصور میرزا کوچکی، غلامرضا میرزایی، غلامرضا غریب‌زاده، سید احمد افضلی، غلامرضا زیلابی، فرهاد حبیبی، حسین حائری، غضنفر رفیعی، حمید شفیع‌زاده از جمله این داوطلبان هستند.

تعداد ثبت‌نام‌کنندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان اردل به 6 نفر رسید

محمد نوذری فرماندار اردل گفت: طی دو روز گذشته در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار سه نفر نام‌نویسی کرده بودند که یک نفر نیز امروز اقدام به ثبت‌نام کرد.

وی ادامه داد: دو نفر نیز بعدازظهر امروز با مراجعه به فرمانداری نام‌نویسی کردند تا تنور انتخابات در این حوزه انتخابیه داغ‌تر از قبل شود و آمار داوطلبان به 6 نفر برسد.

نوذری خاطرنشان کرد: در مجموع 6 نفر از داوطلبان نیز به دلیل نقص مدارکشان هنوز ثبت‌نام نشده‌اند و باید در روزهای آینده دوباره با تکمیل مدارکشان به فرمانداری اردل مراجعه کنند.

تعداد ثبت‌نام‌کنندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان لردگان به 16 نفر رسید

ابوالقاسم کریمی فرماندار لردگان گفت: طی دو روز گذشته در این شهرستان 13 نفر اقدام به نام‌نویسی کرده بودند که امروز نیز سه نفر با مراجع به فرمانداری اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: رسول بیژنی، عبدالمحمد بابااحمدی، سهراب عبدالهی، علی‌کرم جلیل، مصطفی علیخانی فرادنبه، غضنفر صالحی، غلامرضا جمالی ارمندی، محمد جلیل، مجید جلیل مصیر، محمد محمودی، مسعود میرزایی و منوچهر خالدی از جمله این افراد هستند.

انتهای پیام/68011/ش40/پ3003

http://fna.ir/FOB5O

نظر شما