شناسهٔ خبر: 9938675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

در روز دوم ثبت نام

۱۵نفر برای نامزدی در انتخابات در استان مرکزی ثبت نام کردن

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرد:۱۵ نفر یکشنبه در دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با مراجعه به هیات های اجرایی شش حوزه اصلی انتخابیه این استان نام نویسی کردند

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین- اراک- مختاری: شکرالله حسن بیگی عصریکشنبه گفت: پنج نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «اراک، کمیجان و خنداب»، یک نفر شازند، دو نفر «محلات و دلیجان»، یک نفر خمین، چهار نفر «ساوه و زرندیه» و دو نفر در « تفرش، آشتیان و فراهان» برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی نام نویسی کرده اند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: در انتخابات دور قبلی مجلس شورای اسلامی در روز دوم 10 نفر برای شرکت در رقابتها ثبت نام کرده بودند.
حسن بیگی اضافه کرد: مجموع ثبت نام کنندگان در حوزه های مختلف استان مرکزی به 36 نفر رسید که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد هستند.
وی گفت: بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام از نامزدهای مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز تا چهارم دیماه ادامه دارد.
وی افزود: زمان ثبت نام از نامزدها در قانون مهلت اداری ذکر شده ولی ستاد انتخابات استان تصمیم گرفته کار ثبت نام را همانند تهران از ساعت هشت صبح تا 16 عصر انجام دهد.
وی اضافه کرد: یک نفر نیز امروز با حضور در فرمانداری اراک برای مجلس خبرگان رهبری حوزه استان مرکزی ثبت نام کرد و تعداد نامزدهای این مجلس در این حوزه تا کنون به چهار نفر رسید.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم استفند ماه سال جاری برگزار می شود.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری  رادارد

برچسب‌ها:

نظر شما