شناسهٔ خبر: 9919620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تا لحظاتی پیش صورت گرفت

ثبت‌نام 39 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در استان مرکزی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از ثبت‌نام 39 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تا دقایقی پیش در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

شکرالله حسن‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کار ثبت‌نام از داوطلبین پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز نیز انجام شد که تا دقایقی پیش در مجموع 39 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار 39 نفر از دواطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با مراجعه به فرمانداری‌ها ثبت‌نام کردند که از این تعداد 4 نفر نامزد انتخابات خبرگان رهبری و 35 نفر نامزد مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: از بین داوطلبین ثبت‌نام‌کننده در انتخابات مجلس 21 نفر در روز گذشته و 14 نفر امروز با مراجعه به فرمانداری‌ها نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده‌اند.

حسن‌بیگی اظهار کرد: از مجموع چهار نفر ثبت‌نام کننده برای انتخابات خبرگان رهبری نیز سه نفر در روز گذشته و یک نفر امروز ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته وی از مجموع 14 نفر ثبت‌نام کننده در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی پنج نفر در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، 2 نفر در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان، یک نفر در خمین، دو نفر در ساوه و زرندیه، یک نفر شازند و سه نفر نیز در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/87002/ذ20/د1000

http://fna.ir/FNK1K5

نظر شما