شناسهٔ خبر: 9920082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات مجلس شوراي اسلامي؛ ثبت نام 19 داوطلب در قزوين

صاحب‌خبر - قزوین/خبرگزاری صدا و سیما/سیاسی
روز دوم نام نویسی از داوطلبان نمایندگی استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ثبت نام نوزده نفر به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ روز دوم نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان قزوین برگزار شد و امروز در مجموع هفت داوطلب خود را به حوزه های انتخابیه رساندند تا با احتساب داوطلبان ثبت نام شده روز گذشته تعداد داوطلبین این رویداد سیاسی در استان قزوین به نوزده نفر برسد.
در مجموع دو روز گذشته سیزده داوطلب از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و شش داوطلب هم از حوزه نمایندگی بوئین زهرا و آوج ثبت نام کردند.
امروز به مانند روز گذشته هیج داوطلبی به حوزه انتخابیه تاکستان مراجعه نکرد تا این حوزه انتخابیه همچنان بدون داوطلب باقی بماند.
از میان نوزده داوطلب شرکت در ثبت نام نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، تاکستان و بوئین زهرا و آوج نام دو داوطلب زن به چشم می خورد.
حجت الاسلام مرتضی حسینی، داوود محمدی ، رجب رحمانی و روح الله جانی عباسپور در حالی چهار نماینده فعلی استان قزوین در مجلس شورای اسلامی هستند که از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک دو نفر و از حوزه انتخابیه شهرستان تاکستان یک نفر و شهرستان‌های بوئین‌زهرا و آوج هم یک نفر در نهایت راهی بهارستان می‌شوند.
0002

نظر شما