شناسهٔ خبر: 9917602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرهادی در جمع خبرنگاران:

هیچ ستادی در ساختمان مجلس برای ثبت‌نام از نمایندگان فعلی مستقر نشده است/ تاکنون 18 زن از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای مجلس شدند

فرماندار تهران گفت: تاکنون 230 نفر از حوزه انتخابیه تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مستقر رد ستاد انتخابات کشور عیسی فرهادی فمراندار تهران عصر امروز (یکشنبه) با حضور در جمع طی ارائه گزارشی اظهار داشت: امروز دومین روز از ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی است و تاکنون 230 نفر از حوزه انتخابی تهران کاندیدا شدند که 18 نفر آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از میان 230 کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران دو نفر مدرک دکترا 88 نفر فوق‌لیسانس 3 نفر لیسانس و یک نفر دارای مدرک فوق‌دیپلم بوده است.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: تعداد کاندیدای خبرگان رهبری که امروز چهارمین روز خود را پشت سر گذاشته در حوزه استان تهران 4 نفر ثبت‌نام کردند و مهلت ثبت‌نام خبرگان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه است.

فرماندار تهران در مورد واکنش به برخی اخبار در مورد ستاد انتخابات کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی مستقر شده و از نمایندگان فعلی ثبت‌نام به عمل می‌آورد نیز گفت: خیر هیچ شتابی در مجلس شورای اسلامی مستقر نشده است و فقط افراد می‌توانند در فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه و وزارت کشور ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/S7R2ZW

نظر شما