شناسهٔ خبر: 9896540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری زنجان خبر داد

ثبت نام 3 داوطلب از استان زنجان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان گفت: تاکنون ثبت نام سه کاندیدا از استان زنجان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری قطعی شده است.

صاحب‌خبر -

بهروز مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه انجام می‌شود.

وی زنجان، خدابنده، ماهنشان و ابهر را حوزه‌های چهارگانه انتخابی استان زنجان اعلام و اضافه کرد: روز نخست این ثبت نام 18 نفر برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان با بیان اینکه تا کنون هشت نفر در حوزه انتخابیه زنجان به عنوان کاندیدای مجلس ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: هفت نفر هم به حوزه انتخابیه ابهر مراجعه و ثبت نام کرده‌اند.

مهدوی تعداد ثبت نام‌های صورت گرفته در حوزه انتخابیه خدابنده را سه نفر اعلام کرد و افزود: در حوزه انتخابیه ماهنشان هنوز کسی ثبت نام مراجعه نکرده است.

*ثبت نام سه کاندیدا از استان زنجان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری

وی از ثبت نام سه نفر در استان زنجان برای حضور به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و ابراز کرد: متقاضیان ثبت نام در مجلس خبرگان فقط می‌توانند به حوزه انتخابیه زنجان و وزارت کشور مراجعه کنند ولی متقاضیان حضور در مجلس می‌توانند به حوزه‌های انتخابیه چهارگانه بسته به شهرستان مورد نظر و وزارت کشور مراجعه کنند.

مهدوی ساعات ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات را ساعات اداری (هشت صبح تا 16 عصر) عنوان کرد و گفت: ثبت نام از کاندیداها برای انتخابات مجلس خبرگان تا دوم دی و برای کاندیداهای مجلس چهارم دی ماه تعیین شده است.

وی با اشاره به مشخص شدن 17 حوزه انتخابیه در استان زنجان ادامه داد: این حوزه‌ها شامل چهار حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و یک حوزه اصلی و 16 حوزه فرعی برای انتخابات مجلس خبرگان می‌شود.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان مجموع عوامل اجرایی انتخابات استان زنجان را حدود 10 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با افزودن آمار ناظران این مجموع به حدود 13 هزار نفر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ن30/ژ1001

http://fna.ir/87CSGP

برچسب‌ها:

نظر شما