شناسهٔ خبر: 9897379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات اردبیل در گفت و گو با مهر؛

ثبت نام ۲۰ نامزد در اردبیل/داوطلبی یک نفر دیگر برای مجلس خبرگان

اردبیل – دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام ۲۰ نامزد از حوزه های انتخابیه این استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در نخستین روز خبر داد.

صاحب‌خبر -

ماریا موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اضافه کرد: در اولین روز از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی که همزمان از صبح امروز شنبه در این استان نیز آغاز شد، ۲۰ نفر از حوزه های انتخابیه این استان نامزد شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ نفر تشکیل پرونده داده و ثبت نام خود را قطعی کرده اند، تصریح کرد: پرونده سه نامزد نیز در حال تکمیل است و در روزهای بعد قطعی خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه بیشترین نامزدهای روز اول از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین بوده است، تصریح کرد: امروز شش نفر از این حوزه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده اند.

وی با بیان اینکه روند ثبت نام از نامزدها به مدت یک هفته تداوم خواهد داشت، تاکید کرد که حوزه های انتخابیه استان برای ثبت نام از نامزدهای احتمالی آمادگی کامل دارد.

موسوی همچنین از ثبت نام یک نفر دیگر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان خبر داد و بیان داشت: نماینده آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کرانی برای حضور در این انتخابات امروز ثبت نام کردند.

به گفته وی پیش از این آیت‌الله سید حسن عاملی و آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده بودند.

بدین ترتیب وی تعداد نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری را سه نفر اعلام کرد و متذکر شد که ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان نیز همچنان ادامه دارد.

نظر شما