شناسهٔ خبر: 9895925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار قم:

7 نفر برای مجلس و 17 نفر برای خبرگان در قم ثبت نام کردند

فرماندار قم از ثبت نام هفت نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و 17 نفر در انتخابات خبرگان رهبری تا پایان وقت اداری امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا سیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اتمام نخستین روز از ثبت نام داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ثبت نام از ساعت هشت صبح روز امروز در فرمانداری قم انجام شد و تا پایان وقت اداری ادامه یافت.

وی بیان کرد: در نخستین روز ثبت کاندیداها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت نفر برای ثبت نام مراجعه کردند که ثبت نام پنج نفر تکمیل شد و دو نفر نیز نقص مدارک داشتند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: کار ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ماه ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و سایر حوزه‌های انتخابیه در قم بیان کرد: کار ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری از 28 آذر ماه آغاز شده است.

سیار با بیان اینکه روز نخست به ثبت نام کاندیداهای حوزه انتخابیه قم اختصاص داشت گفت: در این روز سه نفر نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز 14 نفر برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند که البته بین کاندیداهای حوزه انتخابیه قم و دیگر حوزه‌های انتخابیه تفکیک صورت نگرفته است.

انتهای پیام/2258/ش20/ض1002

http://fna.ir/4CU8Z2

برچسب‌ها:

نظر شما