شناسهٔ خبر: 9893270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر:

۱۴ نفر در حوزه‌های ۴ گانه انتخابات مجلس در استان بوشهر ثبت نام کردند

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در نخستین روز نام نویسی از داوطلبان حوزه‌های ۴ گانه انتخابیه استان بوشهر نام ۱۴ نفر به ثبت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید اسماعیل موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای 4 حوزه انتخابیه است اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان  نمایندگی مجلس شورای اسلامی  هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس در استان بوشهر تشکیل شده است گفت: در استان بوشهر 10 هیئت اجرایی در مرکز شهرستان‌ها و 15 هیئت اجرایی در مرکز بخش استان بوشهر تشکیل شده که فعالیت این هیئت‌ها تا پایان انتخابات 7 اسفند ماه ادامه دارد.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ثبت نام 14 نفر در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهرافزود: در نخستین روز نام نویسی از داوطلبان حوزه‌های 4 گانه انتخابیه استان بوشهر نام 14 نفر به ثبت رسید.

موسوی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام در حوزه انتخابیه بوشهر بوده است بیان کرد: در نخستین روز از ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 5 نفر و در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم 4 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام شدگان در دو حوزه انتخابیه دیگر استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه انتخابیه دشتستان 3 نفر و در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان 2 نفر تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر تمام ثبت نام شدگان داوطلبی نمایندگی مجلس در استان بوشهر را مرد دانست و گفت: تاکنون از بانوان هیچ نفری برای ثبت نام به هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه در سطح استان مراجعه نکرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما