شناسهٔ خبر: 9868177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روز خلوت ستاد انتخابات فرمانداری تهران با ثبت نام یک داوطلب

تهران - ایرنا - دومین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران با حضور و نام نویسی یک داوطلب در ستاد انتخابات فرمانداری پایتخت به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا فرایند اجرایی ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در دومین روز نیز از ساعت هشت صبح در محل فرمانداری پایتخت به عنوان حوزه انتخابیه اصلی استان تهران آغاز و در ساعت 16 به پایان رسید.
نخستین فردی که در روز دوم برای نام نویسی به عنوان داوطلب عضویت در مجلس خبرگان رهبری به فرمانداری تهران مراجعه کرد، یک روحانی بود که خود را متولد سال 1347 و استاد دانشگاه علمی، کاربردی معرفی کرد.
وی که به خبرنگاران گفت شاگرد آیت الله فاضل لنکرانی بوده، پس از انجام فرایند قانونی نام نویسی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران، ستاد انتخابات فرمانداری را ترک کرد.
در ادامه، فردی که به منظور نام نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گلستان به فرمانداری تهران مراجعه کرد، با راهنمایی عوامل اجرایی ستاد انتخابات فرمانداری به وزارت کشور رفت.
حدود 20 خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه های مختلف پوشش خبری و تصویری فرآیند نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات فرمانداری تهران را انجام می دهند.
روز گذشته و در نخستین روز از فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، دو نفر با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت دراین انتخابات از حوزه انتخابیه تهران نام نویسی کردند.
استان تهران دارای 16 کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.
کار ثبت نام داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان رهبری استان تهران در ستاد فرمانداری تهران به عنوان حوزه انتخابیه اصلی استان، انجام می شود.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه سال جاری برای اولین بار به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
تهرام1109/281/7364// 1625

نظر شما