شناسهٔ خبر: 9854116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعلام آمادگی دو نامزد برای انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه همدان

همدان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در نخستین روز نامنویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دو نفر با حضور در ستاد انتخابات همدان و تهران داوطلبی خود را برای نمایندگی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه همدان ثبت کردند.

صاحب‌خبر -

محمد ابراهیم الهی تبار شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نامنویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز در فرمانداری همدان آغاز شد.
وی افزود: نام نویسی از داوطلبان این انتخابات تا دوم دی ماه ادامه دارد و متقاضان حضور در این دور از رقابت ها می توانند به فرمانداری همدان مراجعه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین 'علی رازینی' عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلبی خود را برای نمایندگی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه همدان ثبت کرد.
همچنین یک مدرس حوزه و دانشگاه با حضور در فرمانداری همدان در پنجمین دور انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامنویسی کرد.
نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی از ساعت 8 الی 16 و 30 دقیقه در فرمانداری همدان انجام می شود.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان هفتم اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.
استان همدان با بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت و داشتن 9 شهرستان، تعداد 9 کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری را در اختیار دارد.
7526/6993

نظر شما