شناسهٔ خبر: 9887576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آیت‌الله علم الهدی:

رایزنی برای تکمیل لیست ۶ نفره مجلس خبرگان رهبری در خراسان‌رضوی ادامه دارد

آیت الله علم الهدی گفت: رایزنی برای تکمیل لیست ۶ نفره مجلس خبرگان در خراسان رضوی ادامه دارد، تاکنون ۵ نفر از اعضای این لیست از سوی جامعه مدرسین اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و  عضو مجلس خبرگان رهبری جهت حضور در جمع کاندیداهای خراسان رضوی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

وی دلایل حضور خود را حمایت و پشتیبانی از ولایت اعلام کرد و گفت: باید به مسائلی همچون اهمیت حضور در انتخابات خبرگان رهبری، حدود و ثغور نظارت بر رهبری از سوی مجلس خبرگان، ضرورت ائتلاف و وحدت اصولگرایان، وحدت میان حوزه و دانشگاه، لیست شش نفره جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس خبرگان در استان خراسان رضوی و همچنین قیام تاریخی 9 دی مطالبی توجه کرد.

امام جمعه مشهد با تائید حضور آیات عظام واعظ طبسی، عالمی، هاشمی‌شاهرودی، سعیدی و علم‌الهدی در لیست 6 نفره جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: نفر ششم این لیست هنوز تعیین نشده و بحث‌ها و رایزنی‌هایی در این زمینه انجام شده است.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: در رای‌گیری ابتدایی برخی بر حضور آقای سید مجتبی حسینی (نماینده مقام معظم رهبری در نجف و عراق) رای دادند اما هنوز نفر ششم نهایی نشده است.

نظر شما