شناسهٔ خبر: 67679372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

افزایش ۲۰ درصدی حضور زائران ایرانی در عراق

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به حضور زائران ایرانی در ایام محرم در کربلا گفت: امسال در ایام محرم حضور زائران ایرانی در عراق و عتبات عالیات ۲۰ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جوان آنلاین، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفتگو با فارس با اشاره به حضور زائران ایرانی در ایام محرم در عراق گفت: امسال در ایام محرم سفر به عراق و عتبات عالیات و حضور زائران ایرانی در عراق ۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به عبور ۱۴۵ هزار نفر از مرز مهران از ابتدای ماه محرم تا کنون افزود: آنگونه که آمارها نشان می‌دهد در تاسوعای امسال حضور هموطنان از مرز مهران بیش از ۴ برابر نسبت به سال قبل بیشتر شده است. میراحمدی گفت: هم اکنون عبور از هر دو سوی مرز و حمل و نقل در داخل عراق بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، در داخل عراق هم خدمات به خوبی انجام می‌شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: امسال با وجود گرمای شدید هوا به حمدالله هیچ مشکلی در گرمازدگی نداشتیم، زیرا زمان توقف در مرزها به حداقل رسیده و سریع کارها انجام می‌شود. از طرفی خود زائران نیز ترددهای خود را مدیریت کرده و در زمان گرمای هوا تردد نمی‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما