شناسهٔ خبر: 67678813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

افزایش ۲۰ درصدی حضور زائران ایرانی در عراق

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به حضور زائران ایرانی در ایام محرم در کربلا گفت: امسال در ایام محرم حضور زائران ایرانی در عراق و عتبات عالیات ۲۰ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور زائران ایرانی در ایام محرم در عراق گفت: امسال در ایام محرم سفر به عراق و عتبات عالیات و حضور زائران ایرانی در عراق ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به عبور ۱۴۵ هزار نفر از مرز مهران از ابتدای ماه محرم تا کنون افزود: آنگونه که آمارها نشان می‌دهد در تاسوعای امسال حضور هموطنان از مرز مهران بیش از ۴ برابر نسبت به سال قبل بیشتر شده است. 

میراحمدی گفت: هم اکنون عبور از هر دو سوی مرز و حمل و نقل در داخل عراق بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، در داخل عراق هم خدمات به خوبی انجام می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: امسال با وجود گرمای شدید هوا به حمدالله هیچ مشکلی در گرمازدگی نداشتیم زیرا زمان توقف در مرزها به حداقل رسیده و سریع کارها انجام می‌شود. از طرفی خود زائران نیز ترددهای خود را مدیریت کرده و در زمان گرمای هوا تردد نمی‌کنند./ فارس

 

برچسب‌ها:

نظر شما