شناسهٔ خبر: 9881375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار شوش خبر داد

آغاز فرایند ثبت‌نام انتخابات مجلس در شهرستان شوش

فرماندار شوش گفت: همزمان با سراسر کشور، کار ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

رضا نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از امروز به مدت یک هفته در ساعات اداری با مراجعه به فرمانداری شهرستان شوش و یا وزارت کشور نسبت به ثبت‌نام در این دوره از انتخابات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان تا روز جمعه چهارم دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست در روزهای نخست مهلت قانونی برای ثبت نام مراجعه کرده و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

فرماندار شوش ادامه داد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند برای ثبت نام در رقابت انتخاباتی مجلس دهم در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری شهرستان شوش مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت نام باید با همراه داشتن اصل کارت ملی و سه نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکسدار و سه نسخه تصویر همه صفحات آن، عکس جدید 4*3، 10 قطعه با زمینه روشن، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل که معتبر باشد، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی به ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان شوش مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد. 

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه 94 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72031/ق20/پو3002

http://fna.ir/QRLKVI

نظر شما