شناسهٔ خبر: 9864649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی درچهارمحال وبختیاری تشریح شد

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری چگونگی ثبت نام داوطلبان برای مجلس شورای اسلامی در استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

خدابخش مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به استناد ماده 45 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبان نمایندگی دهمین دوره این انتخابات می توانند به مدت هفت روز از 28 آذر تا چهارم دی ماه برای ثبت نام به فرمانداری های حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه کنند.
وی افزود: در چهارمحال و بختیاری که دارای چهار حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی است، داوطلبان برای ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان به فرمانداری شهرکرد و در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به فرمانداری اردل و در حوزه انتخابیه لردگان به فرمانداری لردگان و در حوزه انتخابی بروجن به فرمانداری بروجن مراجعه کنند.
مرادی با تاکید بر همراه داشتن مدارک لازم داوطلبان در زمان ثبت نام، تصریح کرد: مطابق با قانون داوطلبان در زمان ثبت نام باید اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل آخرین مدرک تحصیلی و تصویر آن، اصل کار پایان خدمت و تصویر آن را به همراه داشته باشند.
رییس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مدیرانی که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند و در وقت قانونی از سمت خود استعفا داده اند باید اصل برگ پذیرش استعفای خود را در زمان ثبت نام تحویل دهند.
مرادی در توصیه ای به داوطلبان انتخابات در زمان ثبت نام، اظهار کرد: داوطلبان باید شخصا در محل ثبت نام حضور پیدا کنند و از آوردن همراهان متعدد خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.
7363/ 6014/

نظر شما