شناسهٔ خبر: 9869994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در دومین روز ثبت‌نام

شمار داوطلبین مجلس خبرگان از زنجان تغییر نکرد/ ثبت‌نام 3 داوطلب از زنجان برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان

قائم مقام ستاد انتخابات شهرستان زنجان گفت: در دومین روز ثبت‌نام شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری زنجان بدون تغییر در شماره سه باقی ماند.

صاحب‌خبر -

جلیل جزونقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان از روز 26 آذر ماه سال جاری آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در روز نخست سه نفر به عنوان داوطلب از استان زنجان برای شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کرده‌اند.

قائم مقام ستاد انتخابات شهرستان زنجان با اشاره به اینکه یکی از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای نام‌نویسی در وزارت کشور حضور یافته است، ادامه داد: دو داوطلب دیگر نیز با حضور در فرمانداری اقدام به نام‌نویسی کرده است.

جزونقی با اشاره به اینکه جمعه 27 آذر ماه دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، عنوان کرد: با وجود آمادگی برای ثبت‌نام از داوطلبان امروز هیچ فردی برای نام‌نویسی به فرمانداری زنجان مراجعه نکرده است.

وی با اشاره به اینکه پایان وقت اداری روز چهارشنبه دوم دی ماه سال جاری آخرین فرصت برای ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، افزود: داوطلبان استان زنجان تنها در ساعات اداری با حضور در فرمانداری زنجان یا وزارت کشور می‌توانند نام‌نویسی کنند.

قائم مقام ستاد انتخابات شهرستان زنجان اعلام کرد: داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان تنها هفت روز فرصت دارند تا اقدام به نام‌نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه صلاحیت افراد ثبت‌نام کننده پس از تأیید صلاحیت این افراد توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود، افزود: از داوطلبان خواسته می‌شود در هنگام حضور برای ثبت‌نام مدارک مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند تا مشکلی در مسیر ثبت‌ اطلاعات داوطلبان پیش نیاید.

شایان ذکر است، انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در روز جمعه هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ی30/ژ1001

http://fna.ir/8LUWA0

نظر شما