شناسهٔ خبر: 9864061 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

آموزش در انتخابات هزینه نیست، سرمایه است

رئیس ستاد انتخابات استان همدان، آموزش در انتخابات را نه هزینه بلکه سرمایه ای برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان ، محمد ابراهیم الهی تبار در همایش آموزشی توجیهی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ویزه کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداری های استان، گفت: بحث آموزش باید جدی گرفته شود زیرا عوامل اگر خوب آموزش دیده و توجیه شوند، در برگزاری انتخابات مشکلی نخواهد بود.
وی افزود: بر اساس سیاستهای وزارت کشور این دوره های آموزشی برنامه ریزی شده و اجرا می شود و تمامی عوامل باید خوب آموزش دیده و با کار و وظایف خود در انتخابات آشنا شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: کارشناسان انتخابات زحمات عمده انتخابات را بر دوش دارند و 24 ساعته باید از همه لحاظ آمادگی کامل داشته باشند.
الهی تبار تصریح کرد: البته مراحل برگزاری انتخابات تعریف شده و ساده است اما حواشی آن و مسائلی که ممکن است در زمانبندی ها بوجود بیاید، تیزهوشی و ذکاوت خاصی را می طلبد و انتخابات را از حساسیت خاصی برخوردار کرده است.
معاون سیاسی وامنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسته شدن پرونده هسته ای موسوم به پی ام دی را به مقام معظم رهبری، دولت محترم، مردم و کسانی که در عرصه مذاکرات مجاهدانه وارد شدند و از حق ایران دفاع کردند، تبریک می گویم.
الهی تبار افزود: این پرونده سبب صدور قطعنامه ها و برقراری تحریم های ظالمانه شده بود که این گزارش و مصوبه شورای حکام نشان داد که این گونه نبود و اکنون تحریم ها برداشته خواهد شد و فضای جدیدی به لحاظ اقتصادی و سیاسی پیش روی کشور خواهد بود. 
در ادامه این جلسه مربیان ستاد انتخابات استان به آموزش قانون انتخابات به کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداری ها پرداختند.



 

نظر شما