شناسهٔ خبر: 985628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سامانه ارزیابی توسعه و رصد آمایش در استان اصفهان راه اندازی شد

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان از راه اندازی سامانه ارزیابی توسعه و رصد آمایش استان اصفهان در استانداری اصفهان و دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری اصفهان، ˈرسول زرگر پورˈ در یکصدو چهل و پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود:این سامانه برای دسترسی سریع به اطلاعات استان در اختیار پژوهشگران و برنامه ریزان استان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان سومین استان کشور دارای این سامانه است، تصریح کرد: این سامانه اطلاعاتی می تواند در برنامه ریزی های مربوط به آمایش سرزمین و برنامه ریزی های کلان استان بسیار مفید و موثر باشد.

استاندار اصفهان در ادامه به مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان اشاره و اضافه کرد: مصوبات کارگروه های زیربنایی و میراث فرهنگی در این شورا بیشتر بر روی اعطای مجوز به بخش خصوصی متمرکز شده است.

وی از تصویب 80 طرح برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنعت توسط این شورا خبر داد و گفت: طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سد قره قاچ در استان به تصویب رسید و برای تصویب نهایی به شورای ملی معماری و شهرسازی ایران ارسال شده است.

وی این طرح را از طرح های بزرگ گردشگری در استان عنوان و اضافه کرد: اعتبار ایجاد این منطقه گردشگری بالغ بر 650 میلیارد تومان از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی پیش بینی شده است.

7137/ د 546

نظر شما