شناسهٔ خبر: 9838963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور رئیس ستاد انتخابات شهرستان بناب

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بناب مشخص شدند

اعضای هشت نفره هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در بناب امشب با حضور معتمدان و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات برگزیده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، اعضای هشت نفره هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در بناب امشب با حضور معتمدان و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات برگزیده شدند.

در این نشست 8 نفر از معتمدان این شهر شامل آقایان مقصود دانشیان، حجت‌الاسلام مهدی بهرامی، حمید ارجمندی، حجت‌الاسلام مسلم عباسیان، غلامحسین غفاریان زاد، علی ماهراقدم، مجید ولایی راد و یحیی کریم داداشی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات انتخاب شدند.

همچنین در این نشست 5 نفر شامل آقایان احمد فیروزنیا، علی اصغری، محمدعلی علی نوری، فیروز لطفی و محمد معماری به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات در سال 94 انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بناب دراین نشست اظهار داشت: ستاد انتخابات این شهرستان همزمان با برنامه اجرایی وزارت کشور تشکیل شده و به دنبال برگزاری تمامی آنها طبق برنامه زمان‌بندی است.

ولی‌الله فرج‌اللهی افزود: ثبت‌نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه جاری و همچنین ثبت‌نام از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از 28 آذرماه جاری به مدت یک هفته در این شهرستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/60002/ل10/چ3000

http://fna.ir/V5GOHC

برچسب‌ها:

نظر شما