شناسهٔ خبر: 9823262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار شوش خبر داد

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شوش

فرماندار شوش گفت: هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

رضا نجاتی در حاشیه جلسه تعیین هیئت اجرایی انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که با هیئت نظارت بر انتخابات وجود داشت، از 30 معتمد مردمی ستاد انتخابات دعوت شد تا هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تشکیل شود.

وی افزود: در این جلسه با رای معتمدان محلی به ترتیب احمد چعب، فرحان منصوری، امیر سپهری‌نیا، علی رضا طاهری، شهرام کرد، عبدالحسن یزدان‌خواه، رحیم انصاری، عبدالامیر عدالت‌پور به عنوان اعضای اصلی و رامین کیانی، عباس چنانی، اسماعیل خاکسار، هیل گل حوری و علیرضا ملک‌زاده به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان شوش انتخاب شدند.

فرماندار شوش ادامه داد: همچنین بر اساس قانون، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس اداره ثبت احوال نیز اعضای اداری این هیئت هستند.

نجاتی با اشاره به ضرورت قانونمداری در انتخابات، تأکید کرد: مجریان انتخابات باید با رعایت بی‌طرفی و امانتداری در برگزاری پرشور انتخابات سهیم باشند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفتم اسفندماه 94 دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72031/ق20/پو3002

http://fna.ir/BR2PYL

نظر شما