شناسهٔ خبر: 9823756 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری و نظارت بر حسن اجرای انتخابات به عهده مردم است

یزد - ایرنا - فرماندار اردکان گفت: برگزاری و نظارت بر حسن انجام انتخابات برعهده مردم بوده که این مهم نمود بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حسین اسماعیلی روز چهارشنبه در نشست انتخاب معتمدین اصلی و علل البدل هیات اجرایی اردکان افزود: هیات های نظارت و اجرایی و مجموعه وزارت کشور به عنوان ناظر و مجری انتخابات هستند که قانون بصورت کامل و صحیح حیطه اختیارات هر کدام را مشخص کرده است.
وی، رعایت قانون و اصل بی طرفی و عدم جانبداری از فرد و یا گروه خاص را ضامن انتخابات سالم برشمرد و اظهار کرد: بر اساس رای 28 تن از حضار در این جلسه هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان دراردکان مشخص شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای ثابت و علی البدل هیات اجرای انتخابات توسط فرماندار و از قشرهای مختلف مردم انتخاب می شوند تا روند برگزاری انتخابات توسط مردم بصورت مستقیم به منصه ظهور گذاشته شود.
اسماعیلی انتخابات مجلس خبرگان رهبری را امتیاز بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد مردم سالاری دینی خواند و خاطرنشان کرد: مردم با رای مستقیم خود اعضای خبرگان رهبری را با آزادی کامل انتخاب می کنند که این اوج مردم سالاری در ایران است.
رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اردکان خاطرنشان کرد: همه نهادهای اداری و اجرایی اردکان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و فراهم آوردن شرایط برای حضور حداکثری مردم متدین و خداجوی این شهرستان است لذا این اطمینان را می دهیم که در روز هفتم اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف با حضور گسترده مردم خواهیم بود.
اسامی اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اردکان شامل سید محمد پورهاشمی، سید محمد حسینی پور، علی تقدیری، عباس امیری، رضا متالهی، محمد اشرفیان، محمدرضا اعلایی و عبدالرضا آسایش همچنین اعضای علل البدل شامل سید محمود میرمحمدی، علی سپهری، سید محمد حسینی پور، حسن عابدی و امیرولی عضدزاده است.
اردکان با 85 هزار نفر در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
8068/7544

نظر شما