شناسهٔ خبر: 9586889 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

در دیدار 3 ساعته ظریف و الجبیر چه گذشت؟

روزنامه لبنانی السفیر به نقل از منابع عربی نوشت که وزیران امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه نشست اخیر وین در مورد پرونده های مهم منطقه گفت و گو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان؛روزنامه لبنانی السفیر به نقل از منابع آگاه عربی نوشت: دیدار بین محمد جواد ظریف و عادل الجبیر وزیران امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه نشست اخیر وین بیش از سه ساعت به طول انجامید که در آن پرونده های منطقه ای به اضافه موضوع مناسبات دو جانبه بررسی شد.
این منابع با اشاره به اینکه وزیران امور خارجه ایران و عربستان  در این نشست بر سر بیشتر موضوعاتی که در مورد آن گفت و گو کردند به توافق دست نیافتند، افزود: در دیدار ظریف و الجبیر در مورد پرونده یمن و سوریه توافقی حاصل نشد.
به نوشته السفیر وزیران امور خارجه ایران و عربستان بر لزوم حل سیاسی بحران های جاری تاکید کرده و اظهار داشتند که نمی شود هیچ کشوری را در منطقه از خطر تروریسم مستثنی کرد.
این روزنامه در بخش دیگری نوشت: طرف ایرانی در این دیدار بر حمایت از ثبات منطقه خلیج فارس به خصوص عربستان تاکید کرده و اظهار داشتند که ترکش هر گونه بی ثباتی منطقه خلیج فارس را در بر می گیرد.
 

نظر شما