شناسهٔ خبر: 9568212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار خوی خبر داد

نجات جان 30 نفر از برف و کولاک در محور چایپاره به خوی

فرماندار شهرستان خوی از نجات جان 30 نفر که با خودرو در محور چایپاره به این شهرستان در برف و کولاک گرفتار شده‌بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین سیوانی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اکنون برف در شهرستان خوی و بیشتر در ارتفاعات آن در حال بارش است و وزش باد سبب ایجاد کولاک در جاده‌های این شهرستان شده‌است.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز 30 نفر در محور چایپاره به خوی در برف و کولاک گرفتار شده‌بودند، تصریح کرد: این افراد که با خودرو خود در مسیر چایپاره به خوی در حال تردد بودند در حمزیان دچار برف و کولاک شده‌بودند.

فرماندار خوی از آمادگی جمعیت هلال‌احمر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد به کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از برف و کولاک نجات یافته و به طرف مقصد خود حرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف در این شهرستان ادامه دارد و با وزش باد شاهد ایجاد کولاک هستیم، از رانندگان خواست تا در صورت امکان از مسافرت در محورهای مواصلاتی این شهرستان خودداری کنند.

سیوانی‌اصل با بیان اینکه براساس گزارش هواشناسی، هوای این شهرستان تا روز یکشنبه همراه با بارش خواهد بود، بر رعایت نکات ایمنی در محورهای این شهرستان تاکید کرد و افزود: با رعایت نکات ایمنی میزان حوادث به حداقل خواهد رسید.

وی داشتن زنجیر چرخ را برای تردد در محورهای شهرستان خوی ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: داشتن جیره غذایی خشک و تجهیز خودرو به سیستم گرمایشی مناسب برای رانندگان پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/61001/ک20/ث3001

http://fna.ir/PJEMTS

برچسب‌ها:

نظر شما