شناسهٔ خبر: 9569437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر:

تردد خودروها در جاده اهر– تبریز و سایر محورهای درون شهری روان است

اهر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر گفت: تردد خودروها در جاده های اهر – تبریز و سایر محورها روان بوده و مسافران از سفرهای غیرضروری در محورهای این شهرستان پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلطانی شامگاه پنج شنبه در حاشیه بازدید از روند برف روبی محورهای مواصلاتی شهرستان اهر به خبرنگاران گفت: پس از شروع بارش های برف پاییزی در جاده های اصلی و روستایی اهر و هوراند، برف روبی توسط شش اکیپ راهداری انجام می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان اهر شاهد بارش برف هستیم که نزدیک به ۴۰ نفر راهدار در طول مدت بارش ها آماده خدمات رسانی به مسافران خواهند بود.

سلطانی با اشاره به اینکه تردد خودروها در جاده های اهر – تبریز و سایر محورها روان است، گفت: رانندگان خودروهایی که قصد تردد و مسافرت در جاده های شهرستان اهر را دارند برای مواجه نشدن با هرگونه مشکلی در طول جاده ها توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

وی همچنین از مسافران خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت امکان از پوشاک گرم و لاستیک های یخ شکن و زنجیرچرخ برای مسافرت های زمستانی استفاده کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر در خاتمه یادآور شد: طبق گزارش های سازمان هواشناسی شاهد کاهش شدید دمای هوا خواهیم بود و همچنین احتمال یخبندان محورهای مواصلاتی شهرستان اهر با وجود کاهش دمای هوا دور از انتظار نیست.

نظر شما