شناسهٔ خبر: 9566809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد

تداوم بارش برف تا یکشنبه هفته آینده در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از تداوم بارش برف تا یکشنبه هفته آینده در آذربایجان غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم اکنون آسمان استان آذربایجان غربی ابری، همراه با بارش برف است که این وضعیت در طول ساعات آینده تداوم یافته و علاوه بر این شاهد وزش باد گاها شدید خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز شاهد افت دمای هوای استان خواهیم بود، از بروز رعد و برق در استان خبر داد و تصریح کرد: بارش برف در شمال استان آذربایجان و بارش باران در جنوب استان طی امروز ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به پیش‌بینی هوای استان طی روزهای آینده، ادامه داد: فردا آسمان استان نیمه ابری، گاهی وزش باد و در برخی نقاط بارش پراکنده برف را شاهد خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه روز شنبه نیز شاهد هوایی نیمه ابری، گاهی وزش باد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در نخستین روز هفته آینده آسمان ابری در انتظار استان است که در این روز نیز بارش‌ها عموما در شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

صابری با اشاره به هشدارهای هواشناسی، اظهار داشت: باید هم استانی‌ها هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و در راستای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی به آبگرفتگی معابر در مرکز و شمال استان اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به بارش‌های تند باران، آبگرفتگی معابر در شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی طی روزهای آینده و امروز به دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی در پایان از تداوم بارش برف تا یکشنبه هفته آینده در آذربایجان غربی خبر داد.

اتهای پیام/61001/ش20/ث3001

http://fna.ir/IDARB5

برچسب‌ها:

نظر شما