شناسهٔ خبر: 9566022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

165 هزار زائر اربعین از مرز شلمچه به کشور بازگشتند

آبادان- ایرنا- مدیر پایانه مرزی شلمچه در خوزستان گفت: با آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی از عراق، 165 هزاز زائر اربعین طی روزهای گذشته از مرز زمینی شلمچه به کشور بازگشتند.

صاحب‌خبر -

جمال حمیدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته 41 هزار زائر از مرز شلمچه به کشور بازگشتند که به عنوان یکی از روزهای اوج بازگشت زائران در روزهای اخیر بود.
وی با بیان اقدام ها و تمهیدهای دستگاه های مسئول برای بازگشت آسان زائران به کشور، اظهارکرد: مبادی خروجی که پیش از این به عنوان محل عبور زائران پیش بینی شده بود، در بازگشت زائران به عنوان محل ارائه خدمت برای بازگشت آنان پیش بینی شده است.
حمیدی اضافه کرد: برای انتقال زائران به مبادی درون و برون استانی نیز اکنون بیش از 400 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران به شهر مبدا و مناطق مختلف کشور در این مرز مستقر است.
مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: 50 نیروی خدماتی و اداری پایانه نیز به صورت شبانه روزی به زائران اربعین ارائه خدمت رسانی می کنند.
مرز شلمچه از مبادی تردد زائران به عتبات عالیات و کربلای معلاست.
براساس آخرین آمارها، یک میلیون و 400 هزار زائر از سه مرز زمینی چذابه، شلمچه و مهران برای حضور در آیین های اربعین به کربلا سفر کردند.
3015/3017/6125/ 1650

نظر شما