شناسهٔ خبر: 9556609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون اجرایی پلیس راهور:

ترافیک در مرزهای شلمچه و چذابه روان است

تهران-ایرنا- معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و پارکینگ های مرزی در حال تخلیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن مهرایی افزود: با پیش بینی های صورت گرفته پلیس برای بازگشت زائران در مرز چذابه و شلمچه آمادگی کامل دارد.
وی گفت: در پایانه های مرزی شلمچه و چزابه هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و پارکینگ های مرزی به تدریج در حال تخلیه است.
وی با اشاره به اوج ترافیک بازگشت زائران در روز جمعه و شنبه، بیان داشت: پیش بینی هایی که از قبل اتخاذ شده در حال حاضر عملیاتی شده است و با توجه به اینکه اربعین حسینی در روز پنجشنبه در کشور عراق برگزار می شود تردد از پنجشنبه شب به اوج خود می رسد.
سردار مهرایی با بیان اینکه همه امکانات استان خوزستان و استان های همجوار برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بسیج شده اند، گفت: تا امروز استان خوزستان هیچ حادثه ترافیکی برای زائران نداشته که امیدواریم تا پایان این سفر به همین نحو ادامه یابد.
وی با بیان اینکه پلیس راهور عزم خود را جزم کرده تا کسی تخلف نکند، گفت: زیارت ابا عبدلله الحسین یک امر مستحب است و حفظ جان خود و دیگران بر همه مسلمانان واجب است و باید رعایت این امر واجب را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.
سردار مهرایی افزود: امکانات و زیر ساخت های امسال با سال های قبل قابل مقایسه نیست و با همت مسئولان فعالیت های مناسبتری برای تسهیل تردد زوار انجام شده است.
وی گفت: با توجه به خاکی بودن پارکینگ خودروها در صورت بارندگی ممکن است مشکلاتی برای تردد خودروها به وجود آید که امیدواریم سال آینده به زیر ساخت پارکینگ ها نیز برای رفاه حال زائران توجه بیشتری شود.
معاون اجرایی پلیس راهور با اشاره به وضعیت جوی هوا و لغزنده بودن جاده ها از رانندگان خواست به توصیه های ایمنی پلیس توجه لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب خودداری کنند.
اجتمام(1)**3063 ** 1418

نظر شما