شناسهٔ خبر: 9553826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل حج و زیارت استان قم:

صدور ۵۹ هزار ویزا در کنسولگری قم در آستانه اربعین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حج و زیارت استان قم تصریح کرد: کنسولگری قم ۵۹ هزار ویزا را در ایام اربعین صادر کرده که این تعداد تنها در قم صادر شده و افراد بسیاری نیز در کنسولگری تهران نیز اقدام به دریافت ویزا کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم و به نقل از روابط عمومی موکب حضرت فاطمه معصومه(س)، اکبر رضایی در بازدید از موکب حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین ساماندهی اعزام بر عهده این سازمان بوده که با طراحی سامانه انجام شد.

وی بیان داشت: یکی از اقدامات ما راه اندازی کنسولگری صدور ویزا در قم بود که این اقدام انجام و در راستای صدور ویزا در قم تلاش کرده ایم.

مدیرکل حج و زیارت استان قم ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته تمامی زائران قمی به صورت کاملا قانونی و با ویزا و گذرنامه از کشور خارج شده اند.

رضایی تصریح کرد: کنسولگری قم 59 هزار ویزا را در ایام اربعین صادر کرده که این تعداد تنها در قم صادر شده و افراد بسیاری نیز در کنسولگری تهران نیز اقدام به دریافت ویزا کرده اند.

وی به فعالیت های موکب حضرت فاطمه معصومه(س) در کربلای معلا اشاره کرد و گفت: این موکب امسال برای دومین سال متوالی اقدامات گسترده ای انجام داده است و توانسته در راستای خدمات رسانی به زائران نهایت تلاش را داشته باشد.

نظر شما