شناسهٔ خبر: 9547892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل حج و زیارت استان قم مطرح کرد

صدور 59 هزار ویزا در کنسولگری قم در آستانه اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان قم تصریح کرد: کنسولگری قم 59 هزار ویزا را در ایام اربعین صادر کرده که این تعداد تنها در قم صادر شده و افراد بسیاری نیز در کنسولگری تهران اقدام به دریافت ویزا کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

اکبر رضایی در حاشیه بازدید از موکب حضرت فاطمه معصومه(س) در کربلای معلی به خبرنگار فارس گفت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین ساماندهی اعزام بر عهده این سازمان بوده که با طراحی سامانه این اقدام انجام شد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات ما راه‌اندازی کنسولگری، صدور ویزا در قم بود که این اقدام انجام شده و در راستای صدور ویزا در قم اقدامات لازم انجام شد.

مدیرکل حج و زیارت استان قم ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته تمام زائران قمی به صورت کاملا قانونی و با ویزا و گذرنامه از کشور خارج شده‌اند.

رضایی تصریح کرد: کنسولگری قم 59 هزار ویزا را در ایام اربعین صادر کرده که این تعداد تنها در قم صادر شده و افراد بسیاری نیز در کنسولگری تهران اقدام به دریافت ویزا کرده‌اند.

وی به فعالیت‌های موکب حضرت فاطمه معصومه(س) در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: این موکب امسال برای دومین سال متوالی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است و توانسته در راستای خدمات‌رسانی به زائران نهایت تلاش را داشته باشد.

انتهای پیام/2258/ل/ض1002

http://fna.ir/Z0S5TA

نظر شما