شناسهٔ خبر: 9545410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه

90 درصد زائران، مسیر حمیل را برای رفتن به مرز مهران انتخاب کرده‌اند

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: امسال 90 درصد از زائران که به استان کرمانشاه آمده بودند، مسیر حمیل را برای رفتن به مرز مهران انتخاب کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، جلیل الماسی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی بازگشت زائران کربلا که در سرسرای جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: 300 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 300 دستگاه خودروی سواری مسافربر و دو هزار دستگاه مینی بوس برای انتقال مسافران کربلا در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در هنگام انتقال زائران به کربلا نیز گفت: تردد در محورهای استان بخصوص مسیر کرمانشاه، اسلام آبادغرب و حمیل نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده بود.

الماسی اظهار کرد: امسال 90 درصد از زائران که به استان کرمانشاه آمده بودند، مسیر حمیل را برای رفتن به مرز مهران انتخاب کردند.

معاون حمل‌و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دو برابر شدن مصرف سوخت در پمپ بنزین‌ها، گفت: طی روزهای گذشته به طور متوسط روزانه 60 دستگاه تانکر، سوخت مورد نیاز را در این اماکن تخلیه می‌کنند.

وی همچنین از تشدید نظارت‌ها بر اماکن خدمات رفاهی بین راهی و پایانه شهید کاویانی شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: بازرسان ما به همراه بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت به صورت مرتب از آنها بازدید می‌کنند.

فردا مصادف با اربعین حسینی است و عمده زائران عتبات عالیات از فردا شب به کشور باز می‌گردند که حدود 90 درصد آنها مسیر مهران، اسلام آبادغرب و کرمانشاه را برای بازگشت انتخاب می‌کنند.

نظر شما