شناسهٔ خبر: 9543367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه:

سه هزار و 600 دستگاه وسیله نقلیه آماده بازگرداندن زوار کربلا است

کرمانشاه - ایرنا - معاون حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه از آماده کردن سه هزار و600 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین برای جا به جایی و بازگرداندن زوار عتبات عالیات و کربلای معلا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا جلیل الماسی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی بازگشت زائران کربلا که در سرسرای جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: 300 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 300 دستگاه خودروی سواری مسافربر و دو هزار دستگاه مینی بوس برای انتقال مسافران کربلا در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در هنگام انتقال زائرین به کربلا نیز گفت: تردد در محورهای استان بخصوص مسیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب - حمیل نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده بود.
الماسی یادآور شد: امسال 90 درصد از زائران که به استان کرمانشاه آمده بودند، مسیر حمیل را برای رفتن به مرز مهران انتخاب کردند.
معاون حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دو برابر شدن مصرف سوخت در پمپ بنزین ها، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته به طور متوسط روزانه 60 دستگاه تانکر، سوخت مورد نیاز را در این اماکن تخلیه می کنند.
وی همچنین از تشدید نظارت ها بر اماکن خدمات رفاهی بین راهی و پایانه شهید کاویانی شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: بازرسین ما به همراه بازرسین سازمان صنعت و معدن و تجارت به صورت مرتب از آن ها بازدید می کنند.
فردا (چهارشنبه) مصادف با اربعین حسینی است و عمده زائران عتبات عالیات از فردا شب به کشور باز می گردند که حدود 90 درصد آن ها مسیر مهران - اسلام آبادغرب - کرمانشاه را برای بازگشت انتخاب می کنند.
7458/8066

نظر شما