شناسهٔ خبر: 9542093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفت‌‌‌و‌‌گو با تسنیم:

اعمال محدودیت ترافیکی برای تانکر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های عراقی در مرزهای استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محدودیت ترافیکی تانکر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های عراقی تا چهاردهم آذر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه در مرزهای استان کرمانشاه اعمال می‌‌‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد مرادی در گفت‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌گو با خبرنگار تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای مشترک با کشور عراق به ویژه مرز مهران، تانکر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سوخت‌رسان عراقی حق عبور و تردد در مسیرهای تعیین شده را ندارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش سه برابری پیک ترافیکی در محورهای پر تردد استان در ایام اربعین حسینی خبر داد و افزود: ممنوعیت ترافیکی تانکر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های عراقی از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت 24 روز 14 آذر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه ادامه دارد.

وی محور حمیل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اسلام‌آباد غرب را پرترددترین محور استان در این ایام اعلام کرد و گفت: 46 تیم گشتی پلیس راه در محورهای پر تردد استان و در مسیر استقرار موکب‌های حسینی به منظور حفظ نظم در مسیرهای استان مستقر شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.

مرادی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین رانندگی در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی، عنوان کرد: تیم‌های گشتی پلیس راه با توجه به اینکه پیک تردد و ترافیک در محورهای استان هنگام برگشت زائران اربعین حسینی افزایش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یابد، در محورهای پر تردد حضور بیشتری دارند. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی و بازگشت زائران از عتبات از سفرهای غیرضروری در محورهای برون شهری به‌ویژه در مسیرهای پرتردد خودداری شود.

انتهای پیام /

نظر شما