شناسهٔ خبر: 9533532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از امروز انجام می شود؛

اعمال محدودیت تردد تانکرهای عراقی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده پلیس راه های استان کرمانشاه گفت: تردد تانکرهای عراقی در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از امروز تا ۱۴ آذر ممنوع است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین و اقدام زوار برای بازگشت از اواخر هفته جاری، به منظور تسهیل در تردد زائران از امروز تا ۱۴ آذر ماه امسال تردد تانکرهای عراقی در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ممنوع است.

وی با اشاره به استقرار ۴۶ تیم گشتی انتظامی استان در مسیرهای تردد زائران گفت: برنامه ریزی لازم جهت برقراری نظم ترافیکی و امنیت زوار به هنگام بازگشت نیز اندیشیده شده است.

سرهنگ مرادی همچنین به استقرار نیروهای پلیس در مسیر موکب ها و ایستگاه های صلواتی برای جلوگیری از سوانح و حوادث اشاره کرد و گفت: در این ایام ۱۰ دستگاه گشت انتظامی در مسیر تردد زائران مستقر هستند.

فرمانده پلیس راه های استان کرمانشاه افزود: اعمال محدودیت های ترافیکی مقطعی به منظور جلوگیری از تراکم جمعیت و در محورهای مواصلاتی دور از انتظار نیست اما مسیرهای جایگزین برای تردد نیز لحاظ شده است.

سرهنگ مرادی در پایان گفت: با توجه به امکان اقامت ۱۵ روزه زوار ایرانی در عراق توصیه ما به زائران این است که به منظور جلوگیری از تجمع زیاد و تراکم جمعیت بازگشت خود را مدیریت کند و یکباره بعد از اتمام مراسم برای بازگشت اقدام نکنند.

نظر شما