شناسهٔ خبر: 9500251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه دهلران:

پایانه مرزی دهلران جهت تسهیل تردد زائران عملیاتی شود

امام جمعه دهلران گفت: ایجاد پایانه مرزی دهلران جهت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی عملیاتی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار داشت: فضیلت زیارت اربعین در روایات معصومین(ع) به طور جدی به آن پرداخته شده و آن را یکی از علایم مومن یادآوری کرده‌اند.

وی افزود: مردم ولایت مدار ایران اسلامی همه ساله با شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی جلوه‌های زیبایی از ارادت خود به امام حسین(ع) را به نمایش می‌گذارند که به نوعی این حضور میلیونی نمایش قدرت اسلام است.

امام جمعه دهلران افزود: مردم استان ایلام و به ویژه شهرستان‌های مهران و دهلران به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد زوار اباعبدالله(ع) همه ساله توفیق خدمت به این زائران را دارند که این خدمتگزاری بی‌منت مردم جای تقدیر و شکرگذاری دارد.

وی افزود: شهرستان دهلران به واسطه آن که دروازه ورودی استان ایلام از سمت استان خوزستان است حجم زیادی از تردد زوار را شاهد است که لزوم توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز احساس می‌شود.

وی ادامه داد: البته از سال گذشته اقداماتی برای رفع برخی مشکلات انجام شد اما هم‌چنان در زمینه راه‌های مواصلاتی لازم است که اقدامات بیشتر و بهتری از جمله چهاربانده کردن خط اندیمشک به دهلران و دهلران به مهران انجام شود.

امام جمعه دهلران تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان مهران با خیل میلیونی زائران مواجه است که در صورت عملیاتی شدن پایانه مرزی در دهلران حجم زیادی از زائران به این مسیر هدایت می‌شوند که ارایه خدمات نیز تسهیل خواهد یافت.

وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با پیگیری دستگاه‌های مرتبط پایانه و بازارچه مرزی دهلران عملیاتی شود تا هم در رونق اقتصادی منطقه شاهد تاثیر آن باشیم و هم برای خدمات رسانی به زائران کمتر به مشکل مواجه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما