شناسهٔ خبر: 9471815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از مرز چذابه بازدید کرد

اهواز- ایرنا- فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان روز شنبه از نقطه صفر مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز بازدید و روند تردد زائران اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایانه مرزی چذابه معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و جاسم مجیدی پور فرماندار دشت آزادگان از مواکب داران اطراف پایانه مرزی چذابه که شبانه روز مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند دیدار و گفت و گو کرد.
خبیر از تلاش مخلصانه موکب داران که عموما از جوانان اقوام مختلف استان خوزستان هستند تقدیر کرد و گفت: افتخار می کنیم که میزبان و خادمان زائران مشتاق و عاشق امام حسین(ع) هستیم و امید است این تلاش های مخلصانه مورد قبول خداوند قرار گیرد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان همچنین از امکانات و زیرساخت های مرز چذابه که از ماهها قبل در این مرز فراهم شده دیدن کرد و در ادامه روند خدمت رسانی به زائران را از هر حیث مطلوب و قابل قبول بیان کرد.
خبیر همچنین با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم نجف اشرف و کربلای معلا بودند دیدار و گفت و گو کرد.
مرز چذابه یکی از سه کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.
تاکنون وزیران اطلاعات ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فرمانده ناجا ، رییس سازمان حج و زیارت و استاندار خوزستان از پایانه مرزی چذابه بازدید کردند.
6065

نظر شما