شناسهٔ خبر: 9465986 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی:

روادید برای خروج زائران اربعین از کشور درهیچ شرایطی حذف نمی شود

اهواز- ایرنا- جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: تاکنون هیچ یک از زائران اربعین حسینی بدون گذرنامه و روادید از مرز عبور نکرده است و در هیچ شرایطی روادید برای خروج از کشور حذف نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار اسکندر مومنی روز شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران افزود: شاید عده ای گمان می کنند که در روزهای آخر می توانند بدون روادید از مرز عبور کنند اما مردم گوش به شایعه ها ندهند چرا که در هیچ شرایطی روادید برای خروج از کشور حذف نخواهد شد.
وی بیان کرد: تعدادی از زائران بدون گذرنامه و روادید در پایانه های مرزی حضور یافتند که آنان به سمت شهرهای محل صدور روادید هدایت شدند.
مومنی همچنین یادآور شد: از مجموع زائران اربعین حسینی که از مرزهای کشور خارج شده اند 50 درصد آنان از مهران و 50 درصد دیگر از مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان عبور کرده اند.
وی بدون اشاره به تعداد زائران خارج شده از مرزهای ایران اظهار کرد: باتوجه به بازدیدی که از مرزهای کشور داشتیم تردد زائران از مرز مهران سنگین و در مرزهای چذابه و شلمچه روان است.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تردد زائران اربعین حسینی را از مرز مهران بیشتر از چذابه و شلمچه اعلام کرد و گفت: امسال تسهیلات بهتری به زائران در چذابه ارائه شده است.
وی با اشاره به همکاری دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به زائران اربعین افزود: نیروی انتظامی در این ایام در بعد ترافیکی و انتظامی در کنار دستگاه های دیگر همه توان خود را در قرارگاه های اربعین بسیج کرده و تاکنون خدمات شایانی ارائه داده است.
مرز چذابه در 110 کیلومتری غرب اهواز واقع شده است.
7152/7148/6064

نظر شما