شناسهٔ خبر: 9448724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمات رساني 27 پايگاه سلامت به زائران حسيني در دو مرز خوزستان

صاحب‌خبر - اهواز /خبرگزاری صدا و سیما /اجتماعی


27 پایگاه سلامت زائران حسینی در دو مرزاستان خوزستان توسط سازمان جمعیت هلال احمر برپا شده است.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز با اشاره به اهمیت سلامت زوار اربعین حسینی گفت: به همین منظور سازمان جوانان هلال احمر در پایانه های شلمچه و چزابه 27 ایستگاه سلامت، به انجام رایگان تست قند و فشار خون و همچنین ارایه خدمات به زائران حسینی می پردازد.


علی خدادادی افزود: مرزهای شلمچه و چذابه زیر پوشش سازمان جوانان هلال احمر قرار دارد.


وی گفت: اعضای سازمان جوانان هلال احمر از 25 آبان به مدت 20 روز در مرزهای جنوب غرب و غرب کشور حضور دارند و در مجموع ساعت به خدمت رسانی می پردازند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین 13 پست امدادی، دو مرکز درمانی، دو اردوگاه اسکان موقت، دو بالگرد ، 18 آمبولانس و 6 دستگاه موتورلانس از جمله امکانات و تجهیزات هلال احمر خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه است.


خدادادی بیان کرد: توزیع بطری آب معدنی، کمک به توزیع نذورات و کمک به عبور زائران کهنسال از دیگر اقدامات هلال احمر خوزستان به زائران اربعین در مرز شلمچه است.


وی با بیان اینکه هلال احمر خوزستان از 25 آبان ماه امسال فعالیت خود را برای ارائه خدمات در مرز‌ها آغاز کرده گفت: این فعالیت‌ها تا 15 آذرماه امسال ادامه دارد.


پارسال 458 هزار نفر از زوار اربعین در کمپهای جمعیت هلال احمر خوزستان اسکان داده شدند ، همچنین هشت هزار و 300 نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و 70 نفر از زوار اربعین حسینی هم توسط این جمعیت به مراکز درمانی اعزام شدند.


0002

نظر شما