شناسهٔ خبر: 9446573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اسکان بيش از 21 هزار زائر در مهران و ايلام

صاحب‌خبر - ایلام/ خبرگزاری صدا و سیما/
مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان ایلام گفت: از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از 21 هزار زائر اربعین حسینی در شهرستان های مهران و ایلام به طور موقت اسکان یافتند.
سلیمانی با بیان اینکه بیش از 13 هزار نفر از این زائران در شهر مهران اسکان یافتند افزود: ما بقی نیز در شهر ایلام و در مساجد و مکانهای تجهیز شده برای زائران اسکان یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه علاوه بر دو اقامتگاه موقت جمعیت هلال احمر و ورزشگاه مهران و پنج مسجد این شهرستان برای اسکان زائران افزود: از روز گذشته نیز با توجه به حجم بالای تردد در مهران اردوگاهی با ظرفیت یک هزار نفر در این شهر برپا شده است.
سلیمانی با اشاره به اینکه 25 گروه امدادی جمعیت هلال احمر در مسیر ترد زائران مستقر شدند و به زائران خدمات رسانی می کنند افزود: علاوه بر این گروههای امدادی 20 تیم امداد موتوری هلال احمر نیز در پایانه مرزی مهران مستقر شده اند.
سال گذشته در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر ع برای شرکت در آیین بزرگ اربعین حسینی از این مرز به کشورعراق سفر کردند که پیش بینی می شود، این میزان اربعین امسال تا دو میلیون نفر افزایش یابد.
0002

نظر شما