شناسهٔ خبر: 9445948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واعظی: دولت بر تکمیل زیرساخت های استان ایلام تاکید دارد

ایلام - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت های استان ایلام در حوزه های مختلف مورد اهتمام و تاکید مجموعه هیات دولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز جمعه در دیدار با استاندار ایلام اظهارکرد: ایجاد زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در این استان نباید فقط به ایام اربعین محدود شود، بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا مشکلات این استان، اساسی برطرف شود و در سال های آینده شاهد نارسایی ها نباشیم.
وی افزود: مجموعه اعضای هیات دولت بر رفع تنگناها و مشکلات استان ایلام در حوزه های مختلف اهتمام دارند و از ارائه هرگونه کمک برای ارتقای امکانات این استان دریغ نخواهند کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: مسئولان این وزارتخانه در یک سال گذشته تلاش دامنه داری برای تقویت زیرساخت های مخابراتی حوزه اربعین داشته اند و به جرات می توان گفت فعالیت های صورت گرفته بیش از 10 برابر سال گذشته است.
واعظی ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان ایلام بویژه شخص استاندار در این مدت تلاش های خستگی ناپذیری برای رفع نگرانی های زائران و افزایش سطح رفاهی آنها انجام داده اند که شایسته تقدیر است و نشان از دغدغه، علاقه و اعتقاد عمیق آنها به باورهای اسلامی و انقلابی دارد.
وی با تمجید از پذیرایی مردم استان ایلام بویژه شهرستان مهران از زائران اربعین حسینی گفت: در سال های اخیر کوچکترین گلایه و شکایتی از نحوه برخورد مردم این استان با زائران گزارش نشده و مهمان نوازی مردم ایلام از زائران اباعبدالله الحسین (ع) نعمت بزرگی است که خداوند متعال نصیب استان کرده است.
واعظی ابراز امیدواری کرد مشکلات تردد زائران در سال جاری نیز احصا و با برنامه ریزی مناسب از تکرار آنها در سال های آینده جلوگیری شود.
6119/9002/ 1650

نظر شما