شناسهٔ خبر: 9445635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

واعظی:حل مشکل آنتن‌دهی زائران اربعین

صاحب‌خبر -
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل آنتن دهی و برقراری ارتباط زائران در خاک عراق حل می شود
محمود واعظی صبج جمعه در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در زمینه آنتی دهی و برقراری ارتباط بین زائران در مرزهای کشور وجود نداشته است.
به گزارش مهر، 
وی بیان داشت: روز گذشته شاهد مشکل آنتن دهی و برقراری ارتباط تلفنی در بخشی از خاک عراق بودیم که یک تیم کارشناسی برای حل این مشکل به عراق سفر کرده که به زودی رفع می شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ظرفیتهای شرکت مخابرات برای ایام اربعین ۱۰ برابر شده است، عنوان کرد: تمامی ظرفیتهای مخابراتی و زیرساختهای لازم برای برقراری ارتباط بین زائران مرزهای کشور و داخل کشور عراق به کار گرفته شده است.

واعظی عنوان کرد: وزارت ارتباطات به عنوان یکی از دستگاه های خدمت گذار برای خدمات رسانی به زوار اربعین از سال گذشته در حال تدارک برنامه های مناسب برای حل مشکلات حوزه تلفن بوده است.

وی افزود: در زمینه فراهم کردن ارتباط زوار حتی به کشور عراق اعلام کرده ایم که در صورت نیاز امکانات و تجهیزات اپراتورهای عراقی آماده ایم با این کشور همکاری داشته باشیم تا مشکلات حل شود.

بررسی وضعیت زیرساخت های حوزه ارتباطات، مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان و پایانه مرزی مهران و آن سوی مرز در داخل خاک عراق در ایام منتهی به اربعین حسینی از برنامه های سفر وزیر به استان ایلام است.

برچسب‌ها:

نظر شما