شناسهٔ خبر: 9445504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر ارتباطات در بدو ورود به ایلام:

امکانات شرکت‌های مخابراتی برای خدمت‌دهی به زائران در عراق به‌کار گرفته شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امکانات شرکت‌های مخابراتی برای خدمت‌دهی به زائران در عراق به‌کار گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمود واعظی صبح امروز فرودگاه شهدای شهر ایلام در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وجود جمعیت بالای زائرانی که در مرز‌ها حضور دارند، هیچ‌گونه مشکلی در زمینه آنتن‌دهی و برقراری ارتباط در مرزهای کشور خود نداشته‌ایم.

وی افزود: روز گذشته در بخش‌هایی از عراق مشکل برقراری ارتباط داشتیم که یک تیم کار‌شناسی برای برطرف‌کردن این مشکل به کشور عراق اعزام شده‌اند تا بتوانند با همکاری عراق این مشکل را برطرف کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: امکانات شرکت‌های مخابراتی برای خدمت‌دهی به زائران در عراق به‌کار گرفته شده است.

وی گفت: خدمت‌رسانی به زائران در زمینه ارتباطات و مخاربراتی امسال در اربعین حسینی نسبت به سال گذشته 10 برابر شده و خوشبختانه مشکلی در زمینه ارتباط‌دهی نداریم.

واعظی تصریح کرد: ما به اپراتورهای عراق اعلام کردیم که هر چیزی از جمله تجهیزات و امکانات مخابراتی و ارتباطی که لازم دارند، حاضریم تهیه کنیم تا زائران ایرانی برای برقراری ارتباط به مشکلی برنخورند.

وی افزود: امیدواریم که با اقدامات انجام شده در روزهای منتهی به برگزاری اربعین حسینی با مشکلی در زمینه ارتباطات و برقراری ارتباط و آنتن‌دهی مواجه نشویم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: با وزیر ارتباطات عراق دیداری داشته‌ام که در این دیدار زمینه‌های ارتباط مشترک و دو جانبه برای خدمت دهی به زائران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما