شناسهٔ خبر: 9424423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان

استقرارکمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی لرستان در مرز مهران

کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی استان لرستان در مرز مهران مستقر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، حسن رحمانی در دومین بازدید خود از مرز مهران گفت : روز سه شنبه نمایندگان این اداره کل در قالب کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران مستقر شدند و رسماً کار این کمیته آغاز شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان اظهار داشت : در روز سه شنبه سوم آذر ماه تعداد 8 دستگاه اتوبوس و 12 دستگاه مینی بوس 565 زائر را از شهرستان های خرم آباد، دورود و نورآباد به مرز مهران جابجا نموده اند.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی استان لرستان افزود : با همکاری کانون رانندگان وسایل نقلیه سنگین استان 3 دستگاه کامیون و یک دستگاه تریلر اقلام مورد نیاز ستاد شامل چادر، تانکر آب، کنسرو، نان، پتو و سایر نیازمندی ها را به مهران منتقل کرده اند.

رحمانی با اشاره به لزوم بسیج تمام امکانات و ظرفیت های حمل و نقل مسافر برای جابجایی زائرین اربعین حسینی، تأکید کرد : از هشتم لغایت هیجدهم آذر ماه پیش فروش بلیت و سرویس دربستی به مناطق مختلف کشور به استثنای استان های ایلام و خوزستان ممنوع است؛ لذا تقاضامندیم هم استانی های عزیز از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت نیاز به سفر، با مراجعه حضور به دفاتر فروش بلیت شرکت های اتوبوسرانی برنامه سفر خود را تنظیم نمایند.

 

نظر شما