شناسهٔ خبر: 9383773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پيش‌بيني جايگاه سوخت سيار در نقطه مرزي چذابه

موج- منطقه اهواز علاوه بر جايگاه‌هاي ثابت با پيش‌بيني جايگاه سوخت سيار در نقطه مرزي چذابه، آماده استقبال از زائران اربعين حسيني و خدمت‌رساني به آن‌ها در زمينه تأمين سوخت است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اهواز،گفت: با توجه به حرکت سيل گونه زوار علاقه‌مند به حضور در مراسم اربعين حسيني (ع)، اين شرکت نيز براي خدمت‌رساني مطلوب، از مدت‌ها قبل برنامه‌ريزي و نسبت به آمادگي جايگاه‌هاي ثابت و سيار در منطقه اهواز اقدام کرده است.
عبدالصاحب شمخاني افزود: در منطقه چذابه که مسير پر تردد زائران براي خروج از کشور و ورود به خاک کشور عراق محسوب مي‌شود، جايگاه سوخت سياري پيش‌بيني شده است که خودروهاي عبوري از اين منطقه مشکلي براي سوخت‌گيري نداشته باشند.
وي تصريح کرد: اين جايگاه سيار تا پايان برگزاري مراسم اربعين و بازگشت زائران به کشور داير خواهد بود.
مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه اهواز تصريح کرد: همه جايگاه‌هاي عرضه سوخت مسير اهواز تا بستان نيز به صورت شبانه‌روزي آماده خدمت‌رساني به خودروهاي عبوري و زائران اربعين حسيني هستند.
شمخاني با بيان اين‌که رسالت شرکت پخش منطقه اهواز، ارائه خدمت به بهترين شکل است، تصريح کرد: با توجه به نشست‌هاي هماهنگي با جايگاه داران، به‌ويژه در روزهاي باقيمانده تا اربعين امام حسين (ع)، انتظار مي‌رود خدمت‌رساني در مسير رفت‌ و برگشت زائران به نحوي مطلوب انجام شود.
مرزهاي بين‌المللي چذابه و شلمچه دو کانون اصلي تردد زائران اربعين حسيني در خوزستان محسوب مي‌شوند.

نظر شما