شناسهٔ خبر: 68151524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کارشناس مذهبی:

بمباران مدرسه تابعین غزه یادآور شهادت حضرت رقیه (س) بود

طاها اعتمادی

کارشناس مذهبی به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از مردم غزه در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به مدرسه تابعین اشاره و اظهار کرد: تقارن بمباران مدرسه تابعین غزه با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) نشانگر ظلم، ستم و استکبار ظالمان بر اسیران، کودکان و مظلومان بود که حزن و مصیبت این فاجعه عظیم را دوچندان می‌کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین یونس حقی در گفت‌وگو با ایسنا به تشویق بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا اشاره و اظهار کرد: در طول جنگ غزه فجایع بزرگی رخ داده است که دور از انسانیت و بشریت است ولی طبق عقاید و باورهای دینی هیچ ظلمی پابرجا نخواهد ماند و سرانجامی جز نابودی ندارد.

وی استقامت و مقاومت مردم مظلوم غزه را کلید رهایی از استکبار و ظلم دانست و افزود: در زمان حضرت رقیه (س) حکومت معاویه تمام محبان اهل بیت (ع) را به شامات تبعید می‌کرد و همه آنها را مورد ظلم و ستم قرار می‌داد ولی با صبر و استقامت در طول تاریخ اسلام که حتی در عصر حاضر نیز با مجاهدت و رشادت مدافعان حرم همراه بود، پرچم حضرت رقیه (س) و اهل بیت (ع) در میان مغرضان برافراشته شده است.

وی ادامه داد: امروزه نیز مردم مظلوم غزه با صبر، استقامت و مقاومت خود کفر و استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

حقی، به قدرت رسانه‌ای استکبار جهانی علیه مردم مظلوم غزه اشاره و تصریح کرد: دشمنان در عصر پیامبر و خلافت امیرالمؤمنین(ع) با قدرت تاثیرگذاری بر اذهان عمومی اهل بیت (ع) و حضرت علی (ع) را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند و امروزه نیز استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی با قدرت رسانه‌ای جرم و جنایت‌های خود را لاپوشانی می‌کنند.

بمباران مدرسه تابعین غزه یادآور شهادت حضرت رقیه (س) بود

انتهای پیام

نظر شما