شناسهٔ خبر: 9326631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها اعلام کرد:

ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت آماده جابجایی زائران اربعین حسینی است

صاحب‌خبر -
تین نیوز | در نشست مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها با اعضای کارگروه زیر ساخت،  سوخت و حمل و نقل علاوه بر بررسی راهكارهای ارائه خدمات مطلوب بر آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی برای  جابجایی زائران كربلای معلی تاكید شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها مهندس نصرت ا...حیدری  در این نشست، ضمن قدر دانی از همكاری و زحمات همه جانبه تشكل های صنفی حمل و نقل مسافر و دست اندركاران اجرایی این بخش هماهنگی و نظارت جدی‌تر بر روند خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را ضروری خواند. 

وی گفت: ناوگان حمل و نقل استان باید  با تمام ظرفیت، چه در مقصد و جه هنگام بازگشت از مرز مهران با  آمادگی کامل بسیج شده اند تا خدمات قابل قبول را به زائرین و شركت كنندگان در مراسم اربعین حسینی ارائه نمایند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها خطاب به مسئولین انجمن های صنفی مسافربری  بر نظارت دقیق و القاء حس تعهد به رانندگان تاکید کرد و افزود: روند خدمات باید در نهایت مطلوبیت بوده و دریافت کرایه ها طبق دستورالعمل و بدور از هرگونه اعمال سلیقه  باشد. 

حیدری  تصریح کرد با هدف در اختیار داشتن کلیه ناوگان عمومی برای بازگشت زائران کنترل اعزام زائرین از  اواخر آبان ماه تا 17 آذر ماه ادامه دارد و پیش فروش بلیت و سرویس های دربستی به جز مرز مهران , برای دیگر مناطق کشورممنوع است. 

وی افزود: در این ایام سهمیه سوخت ویژه به ناوگان اختصاص یافته و هیچ مشکلی در تامین سوخت ناوگان وجود ندارد و مرکز مدیریت راههای استان نیز در این ایام نظارت لازم را بر وضعیت جاده هاو  تردد ها خواهند داشت.

وی با اشاره به بازدید مستمر همکاران اداره کل همراه با کارگروه بازرسی استانداری بیان کرد : طی بازدید از نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی و سایر  نمازخانه های واقع در محورها ی استان به ویژه محور اسد آباد نظارت  و تاکید  بر تامین امکانات مورد نیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی و... برای زائران اعمال شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها  در بخش دیگری از سخنانش به تمهیدات اندیشیده شده در زمینه ایمنی مسافران اشاره کرد و اظهار داشت: این اداره کل با همکاری پلیس راه استان , اداره كل راه و شهرسازی با حضور گشت های 24 ساعته راهداری، اورژانس، امداد خودرو، هلال احمر  و... آمادگی لازم را برای تامین ایمنی زائرین عزیز دارند. 

وی یاد آور شد در راستای  كنترل ونظارت هر چه بیشترمتصدیان بخش  حمل ونقل درهنگام سوار شدن به اتوبوس و نقل و انتقال شركت كنندگان در مراسم اربعین حسینی، هماهنگی لازم با همکاران ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استان های مرزی نیز به عمل آمده است.

یاد آور می شود  این نشست با حضور  نمایندگان قرارگاه پلیس راه استان ، شركت گاز ،شرکت نفت،شرکت توزیع برق ،اداره كل راه و شهرسازی، ‌جمعیت هلال احمر،سازمان فنی و حرفه ای، انجمن صنفی شركت ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر همدان و انجمن صنفی مجتمع های خدماتی رفاهی استان در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه ها برگزار شد.                                                            

نظر شما