شناسهٔ خبر: 9316706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های همدان اعلام کرد:

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی همدان برای جابجایی زائران اربعین

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، نصرت الله حیدری ظهر شنبه در نشستی با اعضای کارگروه زیرساخت سوخت و حمل‌ونقل هماهنگی و نظارت جدی‌تر بر روند خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را ضروری خواند.

حیدری گفت: ناوگان حمل‌ونقل استان همدان با تمام ظرفیت چه در مقصد و چه هنگام بازگشت از مرز مهران با آمادگی کامل بسیج شده‌اند تا خدمات قابل قبولی به زائرین و شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی ارائه کنند.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌ها خطاب به مسئولان انجمن‌های صنفی مسافربری  بر نظارت دقیق و القاء حس تعهد به رانندگان تأکید کرد و افزود: روند خدمات باید درنهایت مطلوبیت بوده و دریافت کرایه‌ها طبق دستورالعمل و به‌دوراز هرگونه اعمال سلیقه باشد.

حیدری عنوان کرد: در اختیار داشتن ناوگان عمومی برای بازگشت زائران تا 17 آذرماه ادامه دارد و پیش‌فروش بلیت و سرویس‌های دربستی به‌جز مرز مهران برای دیگر مناطق کشور ممنوع است.

وی افزود: در این ایام سهمیه سوخت ویژه به ناوگان اختصاص‌یافته و هیچ مشکلی در تأمین سوخت ناوگان وجود ندارد و مرکز مدیریت راه‌های استان نیز در این ایام نظارت لازم را بر وضعیت جاده‌ها و  ترددها خواهد داشت.

وی بیان کرد: بازدید نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی و سایر نمازخانه‌های واقع در محورهای استان به‌ویژه محور اسدآباد مستمر بوده و بر تأمین امکانات موردنیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی برای زائران تأکید  شده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌ها همچنین اظهار داشت: این اداره کل با همکاری پلیس‌راه استان، اداره کل راه و شهرسازی و با حضور گشت‌های 24 ساعته راهداری، اورژانس، امداد خودرو، هلال‌احمر  و... آمادگی لازم را برای تأمین ایمنی زائران دارند.

وی یادآور شد: در راستای کنترل و نظارت هر چه بیشتر متصدیان بخش حمل‌ونقل در هنگام سوارشدن به اتوبوس و نقل‌وانتقال شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی، هماهنگی لازم با همکاران ادارات کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های مرزی نیز به‌عمل‌آمده است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما